Eduka müügi alused

Mis on ühist armastusel, sõjal ja müügil? Võiks öelda, et kõik need on mängud ilma reegliteta.

Suurepärase müüja tegevus ei ole kirjeldatav ainult mudelite, süsteemide ja reeglitega, aga siiski on teatud seaduspärad, millest lähtumine aitab üles ehitada just seda enda isikupärast müüki. Käsitleme kooltiusel 15 mõttemudelit, millele ehitada enda edukas müük.

Eesmärk

Koolituse eesmärk on aidata müüjatel olla nii tulemuslikum kui õnnelikum.

Koolitus aitab jõuda

  • suurema  tulemuslikkuseni müügis
  • kliendi kõrgema ja pikaajalisema rahuloluni
  • soovitajateni ka nende hulgas, kellega kohe ostuni ei jõuta
  •  kindlustundeni, miks ja kuidas müügitööd tõhusalt ja nauditavalt teha

Koolitusele on oodatud

Koolitus on mõeldud inimestele, kes müüvad, olgu see siis nende põhitöö või lihtsalt üks paljudest tööülesannetest.

Teemad, mida koolituse käigus käsitletakse

  • Müügi eesmärgistamine ja ettevalmistus
  • Müüja ja kliendi huvid ja hirmud
  •  Inimeste tähelepanu pälvimine – kuidas üldse jutule pääseda?
  •  Kuidas kiiresti aru saada, kellele ja kas üldse müüa?
  • Ostutehing kui otsus – kes ja kuidas seda teeb?
  •  Kuidas aidata inimesel valida, otsustada ja enda valikut põhjendada?
  •  Kuidas lõpetada kasulikult ka kontaktid, mis müügini ei jõua?

Koolituse meetodid ja põhimõtted

Koolitus toimub aktiivse treeninguna väikeses grupis, mis võimaldab töötada kõigi osalejate enda küsimuste ja probleemidega. Teemad käiakse läbi praktiliste harjutustega, aruteludega ja kokkuvõtetega parimatest praktikatest. Koolituse teeb tõhusamaks see, et enne koolitust tutvub koolitaja iga koolitusel osaleja ja tema seni kasutatava müügitehnikaga ning lähtub sellest koolitusel. Nii saab iga osaleja koolituselt kaasa just neid nõuandeid, mida tal vaja on. Te võite koolitusele kohale tulla oma kõige keerukamate küsimustega.